МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ УКРЗАЛІЗНИЦЯ
Директору ДП "Український Державний розрахунковий Шановні Директора та Керівники підприємств й організацій! Управління з організації транзитних перевезень та договорів на запит ДП "Український Державний розрахунковий центр міжнародних перевезень" від 07.06.2007 НР 6-1/4159-Т роз’яснює порядок застосування коефіцієнтів умов Тарифної політики залізниць України на 2007 фрахтовий рік (далі - ) при обчисленні провізної плати за перевезення транзитних вантажів у міжнародному вантажному сполученні на дільниці Чоп - Дяково в приватних вагонах. З урахуванням умов економічної доцільності, у цьому випадку використовуючи принцип конкурентоспроможності щодо напрямку Чоп - Дяково, тобто приймаючи до уваги саме ту ситуацію, коли не прогнозоване зростання тарифів в середині фрахтового року зробить український транзитний маршрут не конкурентноздатним у порівнянні з автомобільним транспортом, що може призвести до зменшення обсягів перевезень на цій ділянці транзиту, та після всебічного дослідження практики виконання цих розрахунків до 01.04.2007 Львівською залізницею, для визначення плати за перевезення транзитних вантажів за вищезазначеним напрямком, в тому числі у приватному рухомому складі, необхідно застосовувати всі понижуючи коефіцієнти, передбачені як положеннями ТП УЗ 2007, так і окремими розпорядженнями Укрзалізниці, додатками до договорів на 2007 фрахтовий рік, а саме загальну (загальний тариф) або експедиторську знижку (особливий, виключний тариф), додатковий коефіцієнт 0,85 для приватних вагонів і спеціальний коефіцієнт 0,85 для даного напрямку перевезення. РЦП прошу інформувати причетних працівників для забезпечення правильного нарахування плати при вище зазначених перевезеннях.
|