Останнiм часом в Укрзалiзницю збiльшилось надходження скарг вiд громадян, якi перевозили речi залiзничним транспортом. Проведеним аналiзом установлено, що скарги викликанi тим, що мають випадки грубого вiдношення до вiдправникiв i одержувачiв домашнiх речей, неправильного нарахування провiзної плати, вiдмови у пред'явленнi контейнерiв для перевезення домашнiх речей з посиланням на їх вiдсутнiсть, вiдправлення контейнерiв на станцiї закритi для контейнерних операцiй, про невиконання термiну доставки вантажiв та iнше. Це говорить про те, що працiвники дирекцiй i управлiнь не провадять навчання з причетними працiвниками станцiй про порядок перевезення домашнiх речей у внутрiшньому та мiжнародному сполученнях, вiдповiдне стягнення провiзної плати при таких перевезеннях. Працiвники станцiй не iнформують вiдправникiв та одержувачiв домашнiх речей про встановлений на залiзницях України та держав СНД порядок прийому, видачi та перевезення домашнiх речей, про права вантажовласникiв та їх вiдповiдальнiсть. Згiдно до зазначеного зобов'язую:
ЦЗМ - 5025
|